Schrijf je in voor de Eef van Eldik Cup

Gisteren - 21:17


Jawel, de tweede ronde van hét Eef v. Eldik toernooi komt eraan!! Onze leden worden wederom gemixt ingedeeld en tussendoor staat een hapje & drankje met gezelligheid centraal!

Datum: Maandag 14 en maandag 21 september

Je speelt 2 wedstrijdjes per avond. Deze ronde vindt ook de uitreiking van de wisselbokaal Eef van Eldik plaats!

Inschrijven

Je kunt je vanaf nu inschrijven middels deze inschrijfknop. Je schrijft je in voor Tennis óf Padel, of dat je geen voorkeur hebt. Geef ook aan vanaf hoe laat je kunt spelen, het liefst natuurlijk vanaf 18.45 uur! Maar let op! Schrijf je snel in, want.. er zijn maximaal 18 plaatsen beschikbaar bij padel en 30 plaatsen bij tennis. VOL = VOL.

Kosten

De kosten zijn wederom €10,- voor beide speeldagen, dat is inclusief een kopje koffie/ thee met wat lekkers én lekkere hapjes na de tweede en derde speelronde. Je staat pas ingeschreven, wanneer je middels de QR-code / betaallink op het inschrijfformulier hebt betaald!

De indeling van beide avonden is als volgt:

  • 18.30: inloop / aanmelden toernooi
  • 18.45: start 1ste speelronde.
  • 19.30-19.50: Koffie / thee met wat lekkers
  • 19.50: Start 2de speelronde
  • 20.35-20.55: drankje met een hapje
  • 20.55: Start 3de speelronde
  • 21.40-...: drankje met een hapje

Wij hebben er zin in, jullie ook?

Githa, Monique, Martin, Hans en Kim

p.s. Heb je vragen, stuur gerust een mail naar: [email protected]

Nieuwscategorieën